دستیار تنظیم نمایش
کنتراست +
متن بزرگتر
فاصله متن
توقف انیمیشن
مخفی کردن تصاویر
تغییر قلم
مکان نما
ارتفاع خطوط
بزرگ نمایی
اشباع رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی تمام تنظیمات
25 آذر 1404
En | 

زمان ملاقات

  • زمان ملاقات :

     شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 14

  • محل ملاقات: ساختمان شماره یک

نظرسنجی

Loading
نام و نام خانوادگی سمت شماره تماس آدرس (درصورت نیاز به مراجعه حضوری)
آقای جودانه رئیس اداره پشتیبانی، توسعه منابع و تحول اداری داخلی 284 ساختمان شماره یک  میدان امام رضا کیلومتر یک جاده مشهد
خانم مصدریان دبیرخانه داخلی 209 ساختمان شماره یک  میدان امام رضا کیلومتر یک جاده مشهد
خانم سمیعی دبیرخانه داخلی 211 ساختمان شماره یک  میدان امام رضا کیلومتر یک جاده مشهد
آقای صابر  دبیرخانه داخلی 300 ساختمان شماره یک  میدان امام رضا کیلومتر یک جاده مشهد
خانم فضلی کارگزینی داخلی 201 ساختمان شماره یک  میدان امام رضا کیلومتر یک جاده مشهد
خانم ها باقری و یوسفی کارگزینی داخلی 257 ساختمان شماره یک  میدان امام رضا کیلومتر یک جاده مشهد

 شماره تلفن : 9-32207676 (پیش شماره 023)

شرح وظايف معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

  • راهبري و هدايت ‌كليه ‌واحدهاي‌تحت ‌نظارت‌ به ‌منظور حسن انجام وظائف محوله.
  • نظارت بر گردش كار كليه فعاليتهاي اداري، ساختاري، رفاهي  مالي و محاسباتي و كوشش به منظور رفع مشكلات مربوطه و ارائه گزارشهاي مستمر در زمينه فعاليتهاي جاري به مدير كل استان .
  • سرپرستي و نظارت برامر پيش بيني نيروي انساني موردنياز اداره كل و نيازهاي آموزشي در قالب اعتبارات سالانه، افت نيروي انساني و ساير متغيرهاي موثر به منظور تنظيم برنامه جامع نيروي انساني .
  • نظارت بر فعاليتهاي كميسيون تحول اداري اداره كل در راستاي تحقق هفت برنامه تحول اداري و ارائه گزارشهاي لازم به مدير كل استان و حوزه ستادي وزارتخانه .
  • نظارت بر امر تجزيه و تحليل سيستم ها و روشهاي انجام كار و اصلاح روشهاي اختصاصي و مشترك با هماهنگي حوزه ستادي در جهت ارتقاء بهره وري ، كارآيي ، رضايت ارباب رجوع ، كاهش هزينه ها و حذف مراحل زائد.
  • نظارت برامر استقرار نظام مديريت بهره وري به منظور استفاده بهينه از منابع انساني ، مالي ، اطلاعاتي . . .
  • نظارت بر نحوه ارائه خدمات پشتيباني از قبيل : انساني ، مالي و . . . به ساير قسمتها از طريق واحدهاي زيرمجموعه.
  • نظارت بر نحوه تدارك مواد مصرفي و قعات يدكي ماشين آلات و ذخيره و مصرف آنها طبق مقررات مربوط.
  • نظارت بر چگونگي واگذاري امور خدمات عمومي اداره كل به بخش خصوصي .
  • نظارت بر انجام امور دبيرخانه اي اداره كل .
  • نظارت بر نحوه پرداخت هزينه هاي جاري و عمراني طبق ضوابط و مقررات مالي مربوط.
  • نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات از لحاظ رعايت ضوابط و مقررات مالي مربوط.
  • كنترل نحوه نگهداري حساب ها و تنظيم دفاتر مالي و اموالي اداره كل با تبادل نظر و همكاري واحدهاي ذيربط استان.
  • برقراري ارتباط و انجام هماهنگي هاي لازم با دستگاه هاي ذيربط استان به منظور رفع ابهامات ، مشكلات و تنگناها در مورد وظايف و مسئوليت هاي محوله.
  • نظارت بر حسن اجراي آئين نامه ها، دستورالعملها، قوانين و مقررات در واحدهاي زيرمجموعه .
  • برقراري ارتباط و انجام هماهنگيهاي لازم با دستگاههاي ذيربط استان .
  • شركت در كميسيونها ،كميته ها وشوراهاي مربوطه حسب قوانين وآئين نامه هاي موضوعه.
عنوان خدمت اطلاعات خدمت  شناسنامه خدمت دریافت خدمت
ست مشاهده مشاهده حضوری
نام مشاهده مشاهده حضوری
عنوان مشاهده مشاهده حضوری
عنوان مشاهده مشاهده حضوری
عنوان مشاهده مشاهده حضوری
عنوان مشاهده مشاهده حضوری

 

نام و نام خانوادگي  ناصر حسین پور
سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی
تلفن تماس  32207656 (023)
دورنگار  32207661 (023)
محل استقرار ساختمان شماره یک
سابقه تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
سابقه کاری 25 سال

 

مشاغل مورد تصدی محل خدمت از سال تا سال
کارشناس حقوقی اداره کل راه و ترابری استان سمنان 84 90
رئیس اداره  امور اداری اداره کل راه و ترابری استان سمنان 90 97
رئیس اداره پشتیبانی, توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی شرق سمنان - شاهرود 97 98
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی شرق سمنان - شاهرود 98 تاکنون