بیانیه راهبرد مشارکت عمومی در پورتال اینترنتی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)
|
طبق بند2 ماده9 تصویبنامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 1395/12/28، شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرایندها، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات بیان نمایند.
اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می كند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان كارشناسی خدمات باكیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است كه همواره به عنوان یكی از بهترین سازمانها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، كارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود میباشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممكن میگردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امكانپذیر است كه مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشاركت خود را كامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است كه بتواند نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید. در این راستا و به منظور جلب مشاركت های مردمی، این اداره کل برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادها و انتقادات آحاد مردم بهویژه از سوی نخبگان، متخصصان، صاحبنظران، مدیران و كارشناسان دستگاههای اجرائی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش كیفیت خدمات را تدوین نماید.
این اداره کل تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاههای اجرائی را در سرلوحه كار خود قرار داده است. شهروندان گرامی و دستگاههای اجرایی میتوانند از طریق پیوندهای درونی ـــ< بخش نظر سنجی و صفحه ارتباط با مدیرکل ، ما را از نظرات سازنده خود آگاه نمایند.